Friss topikok

  • atta65: Mielőtt további sületlenségeket hordanának össze itt néhányan tudatlanságuk okán, jó ha tudják :w... (2014.12.21. 17:02) Fogadjon örökbe turult ön is
  • candy: Nem nagyon nyúlkáltak hozzá. Ha másikat akarsz venni és montit, akkor jobban tudom ajánlani, hogy ... (2011.02.19. 13:23) A zőrület határán
  • andor99: Kedves író / írók! Elnézést a kifejezésért, de ez kurvajó. Nincs is más szó rá. Ezért aztán úgy dö... (2009.11.08. 09:40) Turulmérce, számoljon ön is szélsőséget turulban
  • FreeMan: Ebben az országban minél jobban próbálnak a rasszizmus ellen fellépni, az annál jobban teret hódít... (2009.08.09. 01:04) napi gondolatébresztő a rasszizmus ellen
  • FreeMan: Ez azért lehet, mert a tüntetéseken rengeteg olyan ember vesz részt, aki nem, hogy nem szereti, de... (2009.08.09. 00:50) napi gondolatébresztő xxx

Hanyan vagy?

website counter

Címkék

Propeller

Demszkygrád avagy Demszkyschwitz

2008.12.13. 07:56 | candy | 2 komment

Címkék: budapest alkohol demszky náci főváros tilalom hellókarácsony anyazas szesztilalom

Szóval megvolt a nagy megérkezés, kicsit megtapasztaltam, hogy Érd még kevésbé város, mint mondjuk Kocsord, infrastruktúra semmi, de az infrastruktúra hiányán kívü nincs sok olyan dolog, ami a szemet magához vonzaná, tipikus alvóváros, ahol még gyúrnak is arra, hogy az ember egy kellemes percet se tudjon ott eltölteni. Viszont menekülni is nehéz, mivel a csúcsidőn kívül, mikor tíz percenként járnak a buszok általában inkább a negyven perc jellemző, ami egy pöttyet sok számomra. Egyáltalán nem értem, hogy egy olyan város, ami átlépte a hatvanezres lakosságszámot, miért nem rendelkezik semmi normális tömegközlekedéssel. Bár ez mondjuk Budapest szinte egész agglomerációjára jellemző, ahol Volán társaságok adják a ritmust, ami ez esetben inkább downtempo. A jegyáremelésen kívül egyedül a járatszámcsökkentés megy nekik.

Miutén sikerült nagyjából tíz percet várni a buszra, melyhez persze sajnos célszerű tíz perccel előbb kimenni, mivel a mentrend mindkét időintervallumban pusztán tájékoztató, meg is érkezett egy furcsa barnás szörny, melyről sikerült megállapítni, hogy ezek szerint létezik egy Érd-Dakar rallyverseny, én legalábbis még csak a tévés rallyközvetítésekben láttam ennyire mocskos gépezeteket. Persze, a takarítás szintén azon dolgok közé tartozik, melyek nem kifejezetten a tömegközlekedési tásrsaságok kedvenc szórakozásai. Amúgy szokott unott háromnegyed órás út, amit még mindig nem értek a megtett út hosszát figyelembe véve.

Nagy nehezen beérkezés, persze még posztapokaliptkusabb hangulat az Etele téren (már ha a posztapokaliptikust lehet fokozni), köszönhető a kelenföldi önkormányzat által is bevezetett alkoholtilalomnak, mindenhol szellemkocsmák, emberek szokás szerint alig. Hugyozni persze csak annyira kellett, mint állat, úgyhogy gyorsan el is mentem az állomás mögé, ahol az egyetlen ilyenkor is nyitva tartó ingyenes nyilvánoswécé volt, vagyis a fal meg a sötét vágyat keltő elegye. Utána csak sikerült nyitva tartó kocsmát találni (este fél tíz), ahol vásároltam magamnak háromszáz forintért hat deci bort és négy deci szénsavmentes ásványvizet. Bárn me értem, hogy a csapos milyen megfontolásból adott szénsavmenteset, de meginni romantikusfilmes volt, mivel összeszorult tőle a torkom. Utána busz, reménykedve nyitott gyorsétteremben, de semmi. Még egy busz, leszállás Ferencike terén.

Átszállás metró, Deák felé, nagy nehezen jött is a szerelvény, sok ember leplezetlenül bámul, nem értem miért. Felszállás után megfogom a kapaszkodó legmagasabb részét, mivel az a kényelmes, nem vagyok kicsit. Aztán megérzem a mellettem álló szagát, és inkább odamegyek. Menet közben mint grátisz megállapítom, hogy a takarítás a BKV-nak sem erőssége, kezem tiszta fekete volt a nagyjából húsz éve a kapaszkodóra rakódott portól. Leszállás után mindenhol ellenőrök, nagyjából másfélszer annyian, mint az utasok, lassan egymást fogják ellenőrizni, érdekes, hogy azért takarításra nem tellik. Ha ezeknek a naplopóknak csak a felét ráállítanák a szerelvényekre, máris ragyogna minden. Bár lehet, hogy a szerelvények elé kéne belökni őket. Megyek fel a mozgólépcsőn, újabb egységek törnek előre megállíthatatlanul az ellenőrizetlen jegyek vérgőzös világába velem szemben, gyorsan sikerült is megállapítani arcberendezkedésükről és ruházatukról, hogy igazából a megálló egy éjjelnappali kocsma, nem pedig megálló.

Felérve kaptam szórólapot, mely fennen hirdette, hogy match átváltott nonstop módba, ennek örültem a várható jövő fényében, gondoltam, hogy majd ha kijutok néha levegőzni Gödörből, akkor nem csak oxigént szívok, hanem sört vagy bort is. Leérkezés erzsébet téri Gödörbe, sok séta, nagy nehezen megtalálom ismerősöket, kis beszélgetés, közben rájövök, hogy a legolcsóbb dobozos sör három kilencven, a csapolt pedig szokás szerint ihatatlan, de olyan szinten, hogy majdnem behánytam tőle. Szóval sunshine. Közben próbáltam csocsózni, de rájöttem, hogy a tornado sztal nem a garlando-n és barátain felnőtt magyar kocsmatöltalék számára van fenntartva, ezért nem is valami játszható.

Egy idő után nagyon ellaposodott az egész, úgyhogy úgy döntöttem, hogy elindulok a matchbe, venni valami lélekmelegítőt, ahol is fogadott az elbocsátó szép üzenet, méghozzás az, hogy nem árulnak szeszt este tizenegy után. Kurvajó, itt kezdtem el hangosan anyázni először, és elhatározni, hogy amíg ez a rendelet érvényben van, addig nem dobom kukába a csikket budapesten. Amúgy már a kerületek nagy részében be van vezetve ez a csoda, és igen nagy áttörést is sikerült elérni vele. Különösebben nem láttam sok embert az utcán, éjjelnappalit, vagy éjjelnappali kocsmát meg pláne nem. Persze egy csomó nyitvatartó éjjelni mulatóhely az volt. Szóval igen egyszerű a képlet:
Kedves polgármesterek kitaláltak egy új adóformát, mely a 'Robin Hood' adó után egyszerűen csak a 'védelmi pénz' adó nevet kapta. Léngyege tulajdonképp annyi, hogy aki nem képes elég pénzt fizetni az önkormányzatnak, hogy tudjon éjszaka is alkoholt árulni, az lehúzhatja a redőnyt.

Üdvözlök mindenkit a huszonegyedik század náci németországának fővárosában, Budapesten.

A bejegyzés trackback címe:

https://globalszar.blog.hu/api/trackback/id/tr65820101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ninicskakaó 2008.12.16. 22:12:06

váááá, túlharcoltam magam az ötven pontos biztonsági rendszeren egy nyomorult beléptető kódért amit persze külön kell aktiválni, közben qrvára elment a kedvem az egésztől, meg el is felejtettem, hogy mit akartam, de belefutottam alul a beremendi református egyházközség hirdetésébe, érdemes kivárni, a vasárnapi misegondolatok igen lélekemelőek...
öreg, javíts ki ha tévedek, de épp szarrá unod magad otthon :)
(ja Veres Edit beírta a polmarketing jegyed a kis listájába, ha még nem tudsz róla)

candy · http://wunderbike.postr.hu 2008.12.16. 23:11:00

Veres Edit már tudomásomra jutott, szerencsére kellemes jeggyel ráadásul, már csak el kell majd kapni, ha sikerül. Ehh, pedig a lehető legkevésbé szeretnék bármi vallás-related dolgot reklámozni. Amúgy néha vannak unalmas pillanatok, jah. Bloghus beléptetős szar, meg inkább idegesítő, mint hasznos, bár jobban tud mutatni a statisztikákban, hogy van hárommiliárd regisztrált felhasználó...sajnos bloghu egyre furcsább..
süti beállítások módosítása