Friss topikok

  • atta65: Mielőtt további sületlenségeket hordanának össze itt néhányan tudatlanságuk okán, jó ha tudják :w... (2014.12.21. 17:02) Fogadjon örökbe turult ön is
  • candy: Nem nagyon nyúlkáltak hozzá. Ha másikat akarsz venni és montit, akkor jobban tudom ajánlani, hogy ... (2011.02.19. 13:23) A zőrület határán
  • andor99: Kedves író / írók! Elnézést a kifejezésért, de ez kurvajó. Nincs is más szó rá. Ezért aztán úgy dö... (2009.11.08. 09:40) Turulmérce, számoljon ön is szélsőséget turulban
  • FreeMan: Ebben az országban minél jobban próbálnak a rasszizmus ellen fellépni, az annál jobban teret hódít... (2009.08.09. 01:04) napi gondolatébresztő a rasszizmus ellen
  • FreeMan: Ez azért lehet, mert a tüntetéseken rengeteg olyan ember vesz részt, aki nem, hogy nem szereti, de... (2009.08.09. 00:50) napi gondolatébresztő xxx

Hanyan vagy?

website counter

Címkék

Propeller

Fölösleges revival

2008.11.14. 21:19 | candy | Szólj hozzá!

Címkék: kritika magyar pop szöveg dalszöveg britney spears lirycs anyazas womanizer dicsó

Éljen Britney Spears, minden idők egyik legfölöslegesebben újrafelfedezett fénylénye. Érdekes módon pont így a photoshop cs4 környékén sikerült kijönnie legújabb számával, valószínűleg valami köze lehet így a kettőnek egymáshoz. Minden esetre annyit sikerül megállapítani, hogy azért csakcsak összefércelték a sokat látott kishölgyet. Mondjuk ez szép karrier, hogy a 'szűzvagyok és konszolidált' után sikerült eljutnia az 'engem már nem kúr senki, de ennek ellenére sem vagyok konszolidált' állapotig, majd még később pedig a 'visszatértem, de minek'-ig. Kíváncsi leszek majd a következő állapotára, remélem Kurt Cobain követendő példának számít a számára, vagy esetleg Teleki. Minden esetre azért remélem, valamikor majd a szétloccsant agyát takarítják majd valamelyik padlóról, vagy ablakról. És álljon itt a dalszöveg, mely talán még az Exploited 'Sex and violence' című számánál is egyszerűbb, egészen Zlados magasságokba tör. Sőt, még le is fordítom, külföldiül nem tudó olvasók számára.

Ez itt az eredeti dalszöveg

És itt alul pedig a gépileg lefordított, egyrészt, mert lusta vagyok, másrészt pedig így jobban átjön az egésznek a színvonala. Mi konkrétan agyfájós szarrá röhögtük magunkat rajta.

Superstar
Hol te -ból, hogy ityeg a fityeg  ?
 tudok te
 egy megfejtési kulcs, mi te tett?

  tudsz játszani vadonatúj 
Összes az egyéb kiscsaj kinn itt
De  tudok mi vagy
Mi vagy , bébi

Megnéz  te
Gettin' több mint  éppen egy re-up
Bébi te
 összes a báb   szóláncukkal fel

Fakin' szeret egy jó egy
De  hívok 'em szeret  látok 'em
 tudok mi vagy
Mi vagy , bébi

Womanizer, woman-womanizer
Te vagy egy womanizer
Oh, womanizer, oh
Te vagy egy womanizer, bébi

Te, te, vagy
Te, te, vagy
Womanizer, womanizer
Womanizer

Fiú ne megpróbál  elülső, uh, Én
Tud éppen, éppen, mi vagy , ah, ah
Fiú ne megpróbál  elülső, uh, Én
Tud éppen, éppen, mi vagy , ah, ah

Te érted  haladó
Te vagy oh így bájos
De Nem tudok   az
Te womanizer

Fiú ne megpróbál  elülső, uh, Én
Tud éppen, éppen, mi vagy , ah, ah
Fiú ne megpróbál  elülső, uh, Én
Tud éppen, éppen, mi vagy , ah, ah

 mondasz Vagyok bolond
Én  te bolond
Te vagy csak  egy
Womanizer

Daddy-o
Te  a hencegése  egy bajnoknak
Nagyon kellemetlen  neked
Te éppen nem tud talál a helyes társ

Gondolom  amikor neked van  eggyel több a kelleténél 
Készít az kemény, az tudott hogy könnyű
Ki vagy
That's éppen ki vagy , bébi

Nyalóka
Kell hiba engem, te vagy a balek
Gondolni  az Én
Leendő  egy áldozat, nem további

Mond az, játék az, hogyan  akarsz?
De semmiképp  Vagyok valaha akarna
Beleszeret  te
Soha te, bébi

Womanizer, woman-womanizer
Te vagy egy womanizer
Oh, womanizer, oh
Te vagy egy womanizer, bébi

Te, te, vagy
Te, te, vagy
Womanizer, womanizer
Womanizer

Fiú ne megpróbál  elülső, uh, Én
Tud éppen, éppen, mi vagy , ah, ah
Fiú ne megpróbál  elülső, uh, Én
Tud éppen, éppen, mi vagy , ah, ah

Te érted  haladó
Te vagy oh így bájos
De Nem tudok   az
Te womanizer

Fiú ne megpróbál  elülső, uh, Én
Tud éppen, éppen, mi vagy , ah, ah
Fiú ne megpróbál  elülső, uh, Én
Tud éppen, éppen, mi vagy , ah, ah

 mondasz Vagyok bolond
Én  te bolond
Te vagy csak  egy
Womanizer

Talán ha
Mindketten  élt ban egy
Különböző világ

Az leendő  összes jó
És talán Tudtam  hogy  lányod
De Nem tudok
mert mi ne

Womanizer, woman-womanizer
Te vagy egy womanizer
Oh, womanizer, oh
Te vagy egy womanizer, bébi

Te, te, vagy
Te, te, vagy
Womanizer, womanizer
Womanizer

Fiú ne megpróbál  elülső, uh, Én
Tud éppen, éppen, mi vagy , ah, ah
Fiú ne megpróbál  elülső, uh, Én
Tud éppen, éppen, mi vagy , ah, ah

Te érted  haladó
Te vagy oh így bájos
De Nem tudok   az
Te womanizer

Fiú ne megpróbál  elülső, uh, Én
Tud éppen, éppen, mi vagy , ah, ah
Fiú ne megpróbál  elülső, uh, Én
Tud éppen, éppen, mi vagy , ah, ah

 mondasz Vagyok bolond
Én  te bolond
Te vagy csak  egy
Womanizer

Fiú ne megpróbál  elülső, uh, Én
Tud éppen, éppen, mi vagy , ah, ah
Fiú ne megpróbál  elülső, uh, Én
Tud éppen, éppen, mi vagy , ah, ah

Womanizer, woman-womanizer
Te vagy egy womanizer
Oh, womanizer, oh
Te vagy egy womanizer, bébi

A bejegyzés trackback címe:

https://globalszar.blog.hu/api/trackback/id/tr85769464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása