Friss topikok

  • atta65: Mielőtt további sületlenségeket hordanának össze itt néhányan tudatlanságuk okán, jó ha tudják :w... (2014.12.21. 17:02) Fogadjon örökbe turult ön is
  • candy: Nem nagyon nyúlkáltak hozzá. Ha másikat akarsz venni és montit, akkor jobban tudom ajánlani, hogy ... (2011.02.19. 13:23) A zőrület határán
  • andor99: Kedves író / írók! Elnézést a kifejezésért, de ez kurvajó. Nincs is más szó rá. Ezért aztán úgy dö... (2009.11.08. 09:40) Turulmérce, számoljon ön is szélsőséget turulban
  • FreeMan: Ebben az országban minél jobban próbálnak a rasszizmus ellen fellépni, az annál jobban teret hódít... (2009.08.09. 01:04) napi gondolatébresztő a rasszizmus ellen
  • FreeMan: Ez azért lehet, mert a tüntetéseken rengeteg olyan ember vesz részt, aki nem, hogy nem szereti, de... (2009.08.09. 00:50) napi gondolatébresztő xxx

Hanyan vagy?

website counter

Címkék

Propeller

Cívisváros: wilkommen zu Hölle

2008.11.01. 21:15 | candy | 2 komment

Címkék: blog koncert debrecen nyíregyháza security főiskolás yellow lovarda anyazas nyíregyházi spots yellowspots

Tegnap sikerült elhagyni az országhatárt, s kicsit elzarándokolni a cívisség sújtotta területekre, vagyis Debrecenbe. Viszonylag ritkán esik ez meg velem eme dolog, mivel a tömegközlekedés iránti undorom nehéz leküzdeni, oda-vissza száz kilométert biciklizni.

Szóval érkezés, új lakás megnézése, utána pedig indultunk kocsmába, mivel az eredeti cél a valósággal való kapcsolatom elvesztése, vagy legalábbis megingatása volt. Mindezen séta közben találtunk is egy érdekes backdoor üzenetet, mely bizonyos ürülékek elhelyezésével volt kapcsolatos, illetve egy érdekes feliratot az egyik ablak párkányán, mely egy mélységes hazafi szenvedéséről, kitartásáról, illetve történelemtudás-beli hiányosságáról szólt, mivel szerinte a magyarok ezer éve kolbászolnak errefelé. Szóval az illető most vagy 1896-ban írta ez alkoholos filccel egy műanyag ablakra, vagy pedig kicsit eltévedt az időben. Nyuszi vagy, McFly...

Aztán találkoztunk egy újonnan nyílt kocsmával, mely egész kellemes lett volna, ha használható csocsóasztalt tesznek bele, és nem szól a rádióból valami állítólag francia pojáca, nevetségesen felnagyított akcentussal. Érdekes, én a rádióban arra törekszem, hogy érthetően beszéljek, úgy tűnik lényegesen egyszerűbb lenne tűzföldinek hazudni magam és halandzsázni...bár ahhoz kéne egy teljes testes pigment beültetés, aztán játszhattam volna a full kretént. Ami viszont megdöbbentett, hogy a fiatalok által látogatott kocsmák elég nagy része olcsóbb, mint a Nyíregyen találhatók, ráadásul negyven-hatvan forintokkal. Elég megdöbbentő.

Végül sikerült elérkezni a Lovardába, ahol először pozitív, majd később erősen Wigwam jellegű élmények fogadtak. Bejutáskor gyorsan megtaláltak a vendéglistán, különösebben nem kutattak át, aztán fordulással sikerült is kijutni és kocsmába vonulni, hogy visszaérjünk Yellow Spots-ra. Ez félig-meddig sikerült is, mondjuk inkább csak felig, mert az elejét lekéstük sajnos. Miután másodszor is sikerült megérkezni irány a pult és élményszerzés, ráadásul egyből negatív. Itallapon ötezer sörfajta, persze rajta van az üveges Borsodi is, gondoltam, ha drága is, legalább van. Miután megkérdeztem, szokásos világösszeomlás, meg a kocsmákban és számítástechnikai boltokban gyakran látott 'sok cucc egy papíron, aztán meg jól kiderül, hogy nincs semmi' effektus fogadott. Számtechboltban legalább meg lehetett rendelni. Így kénytelenek voltunk kétszáznyolcvan forintos négy decis vizes fost vedelni, ami nem tett annyira jót, bár a magas víztartalom okán legalább kevésbé lettem másnapos. De azért a lehúzós kurva anyjukkal szeretkezzenek. Amúgy miért nincs egy korrekt hely ami nagy? Gondolom amúgy addig volt üveges sör is, amíg meg nem érkeztek a négy decis korsók.

Ezután Yellow Spots magas szintű élvezete, majd utána próbálok találkozni Schlekiékkel. Valószínűleg ez a Lovardás 'biztonsági' szolgálat szerint köztörvényes bűn. Először megyek az öltözőhöz, ott magasan kvalifikált fiatalember, aki kijelenti, hogy én oda biza be nem, mert nincs megfelelő karszalag. Ez már érdekesnek tűnt, ha már ott vagyok a vendéglistán, gondolható, hogy valaki meghívott, vagy sajtó vagyok, ergo valakihez megyek is, ha már bementem. Nem, ezt nem így gondolják ama csodálatos helyen. Ebbe a karszalagos dologba még valamilyen szinten bele is nyugodtam, de az már határozottan idegesített, hogy nem lehetett egyik okos, maximum ülni, állni, meg baszogatni tudó egyetemi professzort sem megkérni, hogy ugyan szóljon már valakinek az együttesból, mert látni szeretném. Sőt, nem csak én voltam egyedül, más is szívott a zombik miatt.

Ez után jött az est fénypontja, miután már meguntam a várakozást, és láttam pár ismerős arcot színpadra menni pakolni, gondoltam, hogy a színpad előtti vékony sávon odamegyek, és szólok nekik, hogy ugyan, legyenek szívesek kiküldeni Schlekit, vagy valamelyik prominenst. Miután megindultam vakmerő tervem végrahajtására, úgy tűnik valamelyik grizzly felfedezte bennem a közelharcra szakosodott Lee Harvey Osvaldot, mivel egy vakmerő testcsellel megváltoztatta egyenirányú egyenletes mozgásomat. Előbb csak lassított, mivel úgy tűnik nem voltunk súlyilag azonosak, majd később elkezdett tépni. Mivel a formális szokásokon (bemutatkozás, pertuivás, szépen megkérés) már átesettnek érezte magát, ezért egyből a testi kontaktussal kezdett. Értem én, rövid az éjszaka, és annyi sok kalandot bele lehet zsúfolni, ha ügyes az ember, de nem biztos, hogy ezt várnám egy olyan embertől, aki elméletileg arra van _képezve_ (muhaha), hogy a biztonságot fenntartsa. Bár lehet, hogy a koncertet álmodtam, és igazából egy török voltam, aki pisztollyal közeledik a pápa felé.

Szóval élmény volt a túra, élveztem is, ha nem lett volna az a faszkalap, aki minden kérdés nélkül egyből nekem áll, jófajta Wigwamos szokás szerint. Ugyanis ott történt meg egyszer, hogy a szintén hiperintelligens fiatalok a nyakamnál fogva leszedtek a tömeg tetejéről, és szép szóval elmagyarázták, hogy még egy ilyen, és szét leszek baszva. Ilyenkor az ember egyből a muszlim menyországra, hurikra és szőlőszemekre gondol, ők valószínűleg másképp képzelték el. Én meg nagyon nem akarok szőrös férfikarok közt meghalni, szóval az ilyen ismerkedőesteket kihagyom.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://globalszar.blog.hu/api/trackback/id/tr42744516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bezuhov. 2008.11.04. 12:13:01

szóval tetszett a Lovarda? :D

én is bírom ám!!

candy · http://globalszar.blog.hu 2008.11.04. 12:26:17

Igen, tetszett...rosszul vagyok az ilyen wigwam jellegű dolgoktól...kontrollálhatatlan szefusokat meg főleg szeretem...
süti beállítások módosítása