Friss topikok

  • atta65: Mielőtt további sületlenségeket hordanának össze itt néhányan tudatlanságuk okán, jó ha tudják :w... (2014.12.21. 17:02) Fogadjon örökbe turult ön is
  • candy: Nem nagyon nyúlkáltak hozzá. Ha másikat akarsz venni és montit, akkor jobban tudom ajánlani, hogy ... (2011.02.19. 13:23) A zőrület határán
  • andor99: Kedves író / írók! Elnézést a kifejezésért, de ez kurvajó. Nincs is más szó rá. Ezért aztán úgy dö... (2009.11.08. 09:40) Turulmérce, számoljon ön is szélsőséget turulban
  • FreeMan: Ebben az országban minél jobban próbálnak a rasszizmus ellen fellépni, az annál jobban teret hódít... (2009.08.09. 01:04) napi gondolatébresztő a rasszizmus ellen
  • FreeMan: Ez azért lehet, mert a tüntetéseken rengeteg olyan ember vesz részt, aki nem, hogy nem szereti, de... (2009.08.09. 00:50) napi gondolatébresztő xxx

Hanyan vagy?

website counter

Címkék

Propeller

Lement a goldenblog

2008.08.06. 23:41 | candy | 3 komment

Címkék: kritika goldenblog nyertesek

Against ME-t hallgattam, megláttam a listát, kijött rajtam az Against ME tudatállapot, aki ismeri tudja, aki volt koncerten az még jobban tudja, bár rég voltak magyarhon környékén...Szóval meglátva a listát csak annyit tudtam beírni kommentbe, hogy kimegyek cigizni. Ez mondjuk elég sok mindent elárul. Bár gondolom a GB-sek is tudták, hogy most legalább egy hónapig csak a torkukat fogják szorongatni. Amit azért bizonyos szinten meg is értek, mivel elég érdekesre sikerült a lista. Főleg, hogy meg kellett volna határozni, hogy mik is tartoznak a 'mainstream' kategóriába, és mik nem. Mert például nem sokan vannak szerintem akik például a Judapestet ne ismernék, és még rajtuk kívül van pár olyan lap, ami eléggé ismert, legalábbis számomra. Kicsit olyan, mintha az örökké szinte statikusan, medúzalétben szendergő Freeblogos címlapot látnám maga előtt újra, még a régebbi időkből. Most már nem nagyon látom, mert sok érdekes akkor sem nagyon volt, és gondolom most is hasonló a dolog. Közben elment a cigaretta, még mindig Against ME! megy, és letettem a dalszövegbeillesztésről, pedig nagyszerű triumvirátust találtam, a fent említettet, Leftöver Cracket, esetleg Dead Kennedys-t. Mondjuk olyan reményekkel indultam az egésznek, hogy tök mindegy mi lesz, megnemértettség sugároz belőlem meg ilyesmik. Úgyhogy a sok remény nem kifejezetten szakította ki a puttonyomat, pedig azért lehetne gyorsabban csöpöő elismertség is. Bár erre meg lehetne mondani, hogy örülni kell annak is, ami van. És tényleg örülök is, akik olvassák, azoknak nagyon szépen köszönöm, hogy olvassák a dolgokat itten.

És íme a lista, mindenki örüljön, vagy éppen fanyalogjon:

1. Judapest
2. Gus
3. E-vita
4. A vajszínű árnyalat
5. BDK
6. Yummie
7. Anyaföld
8. Mik vannak
9. Zoli vagyok
10. Cloneshit

És ha valaki meg tudná csinálni a soblonom CSS részét, akkor örülnék, s nagy köszönetet mondanék neki, mert valami miatt nem akarja az igazat, jó estét

A bejegyzés trackback címe:

https://globalszar.blog.hu/api/trackback/id/tr31604320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

movhu 2008.08.07. 11:18:26

A véleményem odakommenteltem én is. Röviden: nem akarok egy olyan versenyben helyezett lenni, ahol jutub videók linkelésével lehet előretörni.

Bezuhov. 2008.08.07. 11:51:41

hat, na! mondjuk ugy, hogy erdekes... s akkor letudtam az ertekelest! :/

PS: Nekem a dizajnolas egyfajta fetis :D
Szoval, ha meg aktualis a dolog, akkor epp megnezheteme ezt a css-t, csak dobj ram egy mailt! ;)

candy · http://wunderbike.postr.hu 2008.08.07. 13:24:11

Anno meg Mértkelletten nekem is volt ilyen korszakom, aztán abbahagytam...ha mondjuk uborkaszezon van, akkor lehet egy-két hétig viedot kommentelni, de utana instant death..
süti beállítások módosítása